Главная » Статьи |
Всего материалов в каталоге: 63 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 ... 6 7 » |
Шановні учні 7-го класу пропоную вам комплекс завдань для отримання додаткових балів з Всесвітньої історії на тему: "Культура Середньовічної Європи. Релігія та церква в житті суспільства". Ви можете обрати і виконати одне-два завдання на вибір, а можете виконати всі завдання (від цього буде залежити сума ваших додаткових балів). Відповіді на завдання давайте коментарях до статті (Для цього ввійдіть як зареєстрований користувач). Правильні відповіді та сума набраних балів будуть оголошені на уроці. Успіхів Вам та творчого натхнення! |
Як ми працюємо над практичною роботою?Перед нами постали питання: 1. Що допомагає людині досягти успіху? 2. Як правильно обрати професію? 3. Які типові помилки роблять випускники при виборі професійного майбутнього? Потрібно розділитися на три групи! Кожна група досліджує по одному питанню (наведені нижче). Результати даслідження подати у вигляді узагальнення!
Завдання:
1. Дослідити типові помилки при виборі професії.
2. Провести анкетування щодо професійного самовизначення випускників нашої школи.
3. Дослідити ринок праці на наявність пропозицій вакансій кваліфікованих працівників. |
Інструкція. Вам потрібно письмово відповісти на запитання «Мій сенс у досягненні майбутнього професійного успіху». Обсяг відповіді значення не має (але він не повинен бути меншим за 1 сторінку). Головне, щоб Ви писали про особистий сенс своєї праці (а не батьків, друзів, родичів тощо). Дозволяється наводити приклади з життя відомих людей, Ваших знайомих або родичів. Щоб полегшити завдання, пропонується ряд незавершених тверджень, які Ви можете самостійно закінчити і використати у своїй відповіді, а у таблиці — поняття, які можуть знадобитись Вам для відповіді. |
План заняття: 1. Актуалізація опорного поняття теми — «цінність». 2. Проведення анкетування учнів на тему: «Мої ціннісні орієнтації». 3. Проведення діагностування професійних ціннісних орієнтацій учнів (за методикою «Квадрат цінностей» адаптовану І. Руденко). Поняття «цінність» було введено у науку в середині XIX ст. Згодом, на основі всебічної та детальної розробки цього поняття, сформувалася спеціальна галузь філософського знання — теорія цінностей, або аксіологія (від гр. «axios» — «цінність»). Одна з найпоширеніших дефініцій цінності визначає її як значущість певних реалій дійсності з точки зору потреб людини і суспільства. Ця категорія дуже тісно пов’язана з категоріями «потреба», «інтерес». Потреби, інтереси, цінності пронизують усі галузі суспільного життя. За їх допомогою можна дати відповіді на такі запитання: що людині потрібно, у чому вона зацікавлена, що людині дорого. Потреби людини, перетворені на інтереси, у свою чергу, перетворюються на цінності. Отже, цінність — це дещо позитивне, з точки зору задоволення матеріальних та духовних потреб людини. Однак, якщо вважати феномен цінності як задоволення суб’єктивних потреб, то повністю нівелюється моральний аспект проблеми цінностей. Розуміння цінностей не може бути зведено тільки до задоволення будь-яких потреб особи. Точніше, самі цінності наповнюють сенсом існування людини і суспільства. Цінності не тільки і не стільки задовольняють потреби людини, а значною мірою духовно відтворюють саму людину. Різні люди в одній і тій самій ситуації поводять себе неоднаково. Різниця визначається тими цінностями, якими керувалася людина, її моральними позиціями. |
Програма ЗНО з історії України 2016 рокуПрограма зовнішнього незалежного оцінювання досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти з історії України, що є конкурсним предметом при вступі довищих навчальних закладів за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти. |
ЗНО з історії України: особливості тесту 2016 року Тест зовнішнього незалежного оцінювання з історії України у 2016 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань на встановлення правильної послідовності, а також завдань з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді. |
ЗНО-2016 розпочнеться 5 травня Міністерством освіти і науки затверджено Календарний план підготовки та проведення ЗНО в 2016 році, яким визначено дати проведення тестування з кожного навчального предмета, а також дати проведення основних заходів, що супроводжуватимуть проведення тестування у наступному році. |
Крила́ті слова́ (крила́ті ви́слови, крила́ті фра́зи) — сталі словесні формули (влучні вислови, звороти мови, окремі слова), назви історичних та міфологічних подій, що набули переносного значення; |
Крила́ті слова́ (крила́ті ви́слови, крила́ті фра́зи) — сталі словесні формули (влучні вислови, звороти мови, окремі слова), назви історичних та міфологічних подій, що набули переносного значення; |
Крила́ті слова́ (крила́ті ви́слови, крила́ті фра́зи) — сталі словесні формули (влучні вислови, звороти мови, окремі слова). До крилатих слів належать:
Є різні терміни на позначення цього поняття (літературна цитата, фразеологічна цитата, крилата фраза, крилатий вираз), але в українській науковій літературі усталився термін крилаті слова. Словосполучення крилаті слова набуло термінологічного значення після виходу у світ книги «Крилаті слова» (1864) німецького філолога Георга Бюхмана. Джерела крилатих слів різноманітні: усна народна творчість, твори античних письменників, релігійні тексти (Біблія, Коран), вислови з європейських мов, вислови українських та зарубіжних письменників. В українській мові особливо поширені крилаті вислови з творчості Тараса Шевченка, Івана Франка, Лесі Українки та ін. Крилаті слова є досить популярними серед мовців. Крилаті вислови, як прислів'я і приказки, зараховують до фразеологізмів, але такий підхід не є загальноприйнятим. |