Главная » Файлы » Методика викладання історії |
В категории материалов: 8 Показано материалов: 1-8 |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
Формування інформаційної компетентності в учнів на уроках історії Перетворення сучасної цивілізації в інформаційне суспільство актуалізує проблему формування інформаційної компетентності особистості, яка стає визначальним чинником ефективності її трудової діяльності і повсякденного життя. |
організація роботи учнів з історичною картою В умовах трансформації вітчизняної історичної шкільної освіти одним з невідкладних завдань методики навчання історії стає впровадження особистісно-орієнтованого підходу в поєднанні з оволодінням школярами системою компетентностей. Набуття учнями предметних компетентностей в процесі вивчення історії безпосередньо залежить від зміни методів та прийомів навчання, дослідження перспективних напрямків методичної науки. Одним із таких напрямків є робота над комплексом проблем, пов’язаних з застосуванням наочності та методики її використання на уроках історії. |
Работа с картой на уроке истории (методические рекомендации в помощь учителю)
|
Пам'ятки для роботи на уроці історії У кабінеті історії має бути добірка пам'яток для роботи на уроці.
|
МЕТОДИКА РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ ІСТОРІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ У статті йдеться про використання різноманітних методів і прийомів |
Эти схемы и таблицы помогают выделить основные знания и умения, которыми должны овладеть студенты в процессе изучения курса методики преподавания истории. В частности, это методы научного исследования, основные факторы процесса обучения, их объективные связи; цели школьного обучения истории; содержание учебных комплексов и др. Схемы и таблицы предоставляют возможность методически грамотно работать с учебником истории; реализовать на практике методические подходы к отбору содержания учебного материала; определять уровень знаний и умений учащихся и намечать задачи по их дальнейшему формированию. В целом же данное пособие поможет учителю истории, стажеру: - выявлять уровень знаний и умений по истории учеников конкретного класса и возраста; - конкретизировать цели обучения по классам, курсам, разделам и темам; - ставить конкретные задачи обучения и определять эффективность их реализации на разных этапах; - отбирать историческое содержание на урок в соответствии с целями и задачами обучения, познавательными возможностями учащихся; - соотносить содержание обучения с применяемыми методами, приемами; - разрабатывать тесты, логические задания, конспекты с опорными сигналами; - применять наиболее эффективные методы, формы и средства обучения; - предвидеть и выявлять результаты обучения, внося коррективы в свою педагогическую деятельность. |
ОЛЕКСАНДР ФЕОДОСІЙОВИЧ ТРУХАН, викладач кафедри методики соціально-гуманітарної освіти та виховання ІППО КМПУ ім. Б.Д.Грінченка
Використання сучасних методик викладання історії в школі |
СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ ТА СУЧАСНИЙ УРОК (методичні рекомендації щодо вивчення історії України та Всесвітньої історії в школі) Укладач методичних рекомендацій: доктор історичних наук, вчитель-методист Левітас Ф.Л. (Під час підготовки методичних рекомендацій використано творчий досвід відомих педагогів-істориків М.Лисенка, П.Федоренка, М.Запорожця, О.Дайрі, Л.Мельника та ін.) В роботі розповідається про використання сучасних методик викладання історії в школі. Виходячи з власного досвіду, автор висвітлює підходи, спрямовані на навчання, на виховання школярів засобами історії. Цікавим є погляд на особистість сучасного педагога. |